๐™ท๐šŽ๐š•๐š•๐š˜ ๐š๐š˜๐š›๐š๐šŽ๐š˜๐šž๐šœ โ™ก ๐™ท๐šŠ๐š™๐š™๐šข ๐š๐š˜ ๐šœ๐šŽ๐šŽ ๐šข๐š˜๐šž ๐š‹๐šŠ๐šŒ๐š” โ™ก ๐™ด๐š—๐š“๐š˜๐šข ๐šœ๐š‘๐š˜๐š™๐š™๐š’๐š—๐š

FAQ (Veel gestelde vragen) & Algemene voorwaarden

VEELGESTELDE VRAGEN &
ALGEMENE VOORWAARDENย 
ย 

XXX. Ik heb een andere vraag, hoe neem ik contact op?

Liefst NIET via mail! Wij hebben zoveel mailtjes dat deze niet bij te houden zijn.
Bel ons gewoon eventjes aub -> 0472776962. Zijn wij niet bereikbaar? Dan kan je best een berichtje sturen via whatsapp.

1. Kan ik items terugzenden? En wat zijn de voorwaarden?

  1. De klant heeft recht op 14 dagen bedenktijd. Artikels retourneren is op kosten van de klant en binnen de 14 dagen na vertrekdatum bij Fashionkey.ย Zijn je artikels niet terug bij ons , dan kunnen wij geen terugbetaling meer maken.
    > 1a. Een artikel kan enkel retour worden gestuurd mits deze in originele staat zijn, ongedragen zijn, geen lichaamsgeur, parfums, vlekken bevatten en steeds voorzien zijn van de originele labels.
    > 1b. Defecten of klachten moeten steeds binnen de 7 dagen gemeld worden na ontvangst.
    > 1c. Artikelen die op maat van de klant besteld zijn & beauty producten kunnen niet worden geretourneerd.
  2. Vul duidelijk je REKENINGNUMMER in op ons retourformulier! NIET INGEVULD = GEEN TERUGBETALING!!
  3. Stuur je artikels terug naar : Fashionkey | Bredestraat 129 Bus 2 | 2620 Hemiksem.
  4. Wij sturen GEEN bevestiging dat je pakketje is aangekomen bij ons, dit zou een te grote administratie zijn. Je kan zelf je eigen pakketje volgen via je track & trace code die je verkrijgt bij Bpost of bij de leverdienst waarmee je retour stuurt.
  5. Wij verwerken 2x per maand retours en maken dan ook je terugbetaling : 1x in het midden van de maand en 1x op het einde van de maand. Hou steeds je track & code bij van je retourzending tot je bedrag is teruggestort.
  6. Hou er rekening mee dat als je verzendkosten gratis waren omdat je boven ons minimum bedrag hebt aangekocht en je door het retourneren van je items hierdoor onder ons minimum bedrag komt, wij de verzendkosten die op onze kosten waren, zullen aftrekken van je terugbetaling. Wij kunnen namelijk niet opdraaien voor jou verzendkosten als je onder ons minimumbedrag aankoopt.
    Bv. Je koopt 3 items aan ( Een van 50โ‚ฌ, een van 35โ‚ฌ en een van 20โ‚ฌ ) dan kom je uit op 105โ‚ฌ en krijg je dus gratis verzending (de verzending is op onze kosten). Stuur je 2 items terug en hou je enkel het item van 20โ‚ฌ dan is het ergens logisch dat wij als kleine zelfstandige de verzendkosten van 6โ‚ฌ die wij voordien gratis hebben aangeboden, niet meer gratis kunnen aanbieden. Wij kunnen onmogelijk de verzendkosten dragen voor bestellingen onder het minimum aankoopbedrag.

Klik hier om het retourformulier te downloaden

ย 

ย 2. Ik heb een artikel teruggezonden maar geen ontvangstbevestiging gekregen?

Dat klopt, Wij sturen GEEN bevestiging mailtjes. Dit zou administratief tรฉ veel werk zijn en aangezien hier dagelijks retours aankomen is dit niet haalbaar. Je krijgt bij B-post of eender welke leverdienst een 'track & trace' code. Hiermee kan je zelf je pakketje volgen omdat het bij ons goed is aangekomen. Terugbetalingen gebeuren om de 14 dagen.

ย 

3. Ik heb iets besteld maar geen orderbevestiging gekregen?

Dat kan al eens voorvallen. Check dan even je SPAM. Het mailtje zal waarschijnlijk daarin terecht gekomen zijn.

ย 

4. Ik weet niet goed welke maat ik moet bestellen

Wij proberen telkens bij elk item een beschrijving te geven van hoe dit artikel valt. Groot, klein, veel stretch, welke maat het model aanheeft,...Ben je door deze info toch niet zeker? Geen probleem, stuur onsย even een whatsapp berichtje op het nummer 0472776962.
Wij proberen jouw graag zo goed mogelijk verder te helpen.

Onze maatjes komen overeen met :ย 
> XS = 34
> S = 36
> M = 38
> L = 40
> XL = 42
> TU = 1 maat en past meestal voor XS tot grote M.

ย 

5. Kan ik mijn pakketje volgen via een track & trace code ?

Ja dat kan. Telkens wij jouw bestelling hebben ingepakt en dus op volledig zetten, krijg jij een mailtje van Bpost waarmee je je pakketje kan volgen. Mailtje niet ontvangen? Dan kan je, je track & trace code terugvinden in je account bij je bestellingen.

ย 

6. Mijn pakketje staat afgeleverd volgens de track & trace code maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Er is nog nooit een pakketje echt kwijt gegaan. Check dus eerst even bij de buren. Meestal is het door de leverdienst daar afgegeven. Zo niet? Laat het ons dan zo snel mogelijk TELEFONISCH weten, hoe sneller, hoe beter!! Zo kan Bpost nog nagaan bij de postbode waar hij met het pakketje is gebleven. Zijn we niet bereikbaar? Stuur ons dan zo snel mogelijk een berichtje via whatsapp op het nummer 0472776962.

!! Let op! Fashionkey is nooit verantwoordelijk voor de verzending. Vanaf het pakketje is afgegeven bij Bpost en er een track & trace code aan gekoppeld is, zullen wij nooit verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor 'kwijt gegane' pakketjes. Wij zullen hier geen compensatie voor voorzien ofย geven hier geen geld voor terug. Als het pakketje op 'afgeleverd' staat, is dit in onze ogen ook afgeleverd geweest. Wij zullen hiervoor wel een klacht indienen bij Bpost en u zo goed mogelijk proberen verder te helpen.

ย 

7. Ik heb een presale gedaan, wat is dit juist?

Soms zetten wij online artikelen in 'presale'. Als een artikel heel snel uitverkocht was en hier nog veel vraag naar was dan durven wij dit bij te bestellen bij onze leverancier. Aangezien wij van onze leverancier ook een levertermijn krijgen, zal er bij de presale een 'te verwachte datum' vermeld worden en zullen wij dit artikel al te koop aan bieden alvorens het bij ons is aangekomen. Zo heeft iedereen eerlijk de kans om deze alsnog te kunnen bestellen.

Hou er rekening mee dat de levertermijn kan veranderen of kan uitlopen. Wij zijn ook afhankelijk van leveranciers en leverdiensten. De verwachte datum is fictief, soms komt het een week vroeger aan en soms een week later. Onze excuses moest de levertermijn uitlopen maar wij kunnen hiervoor uiteraard geen compensatie voor voorzien.

ย 

8. Kan ik online bestelde items ook komen omruilen of terugbrengen?ย 

Nee, helaas hebben wij geen winkel meer dus kan je enkel je pakketje opsturen via de post.

9. Kan ik solden artikelen ruilen?

Ja, de klant heeft ALTIJD 14 dagen recht op bedenktijd en zeker omdat je deze online niet hebt kunnen passen. Dit is bij ons zo & verplicht voor alle Belgische webshops!

10. Ik heb online een bestelling gedaan maar ik wens deze toch te annuleren. Hoe doe ik dit? Kan dit?

Uiteraard kan dit MAAR alsย jij een bestelling doet bij ons, moeten wij hierop een bepaalde % afstaan aan Shopify & Mollie. Dit is het systeem van onze webshop & het systeem dat online betalingen regelt. Zelf moeten wij deze kosten betalen ook al annuleer jij je order.

Je kan dus je order annuleren bij ons maar wij zullen dan 10% van het totaal bedrag aftrekken van je terugbetaling om onze kosten te dekken. Wij kunnen namelijk niet opdraaien voor de kostenย omdat jij je bestelling wil annuleren.

Laat ons ASAP telefonisch weten wanneer jij je bestelling wil annuleren.ย Zijn wij niet bereikbaar? Stuur ons dan een berichtje via whatsapp op het nummer 0472776962.

Search our store